۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۵۷۵۸۰۶
حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی:

دولتمردان دست از شعار بردارند| حل مشکلات کشور نیازمند اقدام جهادی مسؤولان است

نماینده خبرگان با بیان این که مسؤولان و مدیران دولتی باید دست از شعار بردارند، تأکید کرد: مسؤولان باید در سال‌های باقی مانده مسؤولیت خود به اقدام و عمل جهادی رو آورند.
امان الله علیمرادی

حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با ابراز گلایه از عملکرد دولت در مسائل اقتصادی، اظهار داشت: متأسفانه دولت آنگونه که باید مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم جامعه را برطرف نکرده است.

وی با بیان این که منشاء اصلی مشکلات اقتصادی کشور به سبب ضعف مدیریت و سوء مدیریت مسؤولان است، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب سال‌ها است که بر عملیاتی سازی اقتصاد مقاومتی در کشور تأکید کرده‌اند، اما این مهم از سوی دولتمردان مغفول واقع شده است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری اجرای اقتصاد مقاومتی را راهکار اصلی برون رفت از مشکلات اقتصادی معرفی کرد و گفت: متأسفانه عده‌ای تفاوتی میان اقتصاد مقاومتی و اقتصاد ریاضتی قائل نمی‌شوند.

وی افزود: با اجرای اقتصاد مقاومتی توان و استعداد‌های داخلی تقویت شده و نظام اقتصادی کشور در برابر تحریم‌ها و تهدید‌های خارجی مقاوم می‌شود در حالی که مبانی اساسی اقتصاد ریاضتی به تحمیل محدودیت‌‌های اقتصادی بر جامعه استوار است. 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نقض برجام توسط آمریکا، عنوان کرد: مسؤولان دولتی حل مشکلات اقتصادی کشور را در گرو حضور سرمایه‌گذاران خارجی در کشور می‌دانستند، از این رو بیشتر عمر دولت را به مذاکرات برجام اختصاص دادند.

با اشاره به این که تداوم مشکلات اقتصادی کشور بر زندگی و معیشت مردم تأثیر بسیار منفی گذاشته است، تصریح کرد: مسؤولان و مدیران دولتی باید دست از شعار بردارند و در سال‌های باقی مانده مسؤولیت خود به اقدام و عمل رو آورند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که ساده‌زیستی مسؤولان از ضروریات انکار ناپذیر یک نظام اسلامی است، گفت: مسؤولی که غرق در رفاه و آرامش است، هیچگاه نمی‌تواند مشکلات اقشار ضعیف جامعه را درک کند./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات